Sari la conținut

Campionii „Exatlon” cuceresc o tara intreaga! Audiente uriase la doar trei zile de la debut! Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor si pe segmentul Comercial!

Campionii „Exatlon” cuceresc o tara intreaga! Audiente uriase la doar trei zile de la debut! Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor si pe segmentul Comercial!

Audiente uriase obtinute de „Exatlon” aseara! Reality-ul difuzat de Kanal D a avut o crestere spectaculoasa la a treia zi de difuzare.

Reality-ul care redefineste standardele acestui gen, atrage cu fiecare editie difuzata, sute de mii de fani. In minutul de maxima audienta  (21:19) inregistrat aseara, aproape doua milioane de telespectatori (1.970.000) de romani urmareau cu sufletul la gura cum concurentii isi imbarbatau coechipieri inainte de a pasi pe campul de lupta.

Pe toate segmentele de public monitorizate, Kanal D s-a plasat pe locul doi, cu o cota de piata ce se apropie de 20%. Aseara, in intervalul 20:15 – 22:45, Kanal D a inregistrat 7,3% Rating si 18,4% cota de piata, pe targetul Comercial, potrivit Kantar Media. Locul doi este mentinut si pe Targetu All Urban – 8,1% Rating si 17,1% Share. La nivel National, Kanal D a inregistrat cu „Exatlon” 8,9% Rating si 17,8% cota de piata.

Editia „Exatlon” de aseara a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de o medie de peste un milion si jumatate (1.589.000) de fani.   
„Exatlon” continua saptamana aceasta, reality-ul va putea fi urmarit patru zile consecutiv, de sambata pana marti, de la ora 20:00, la Kanal D. Emisiunea este precedata, de la ora 20:00, de un Rezumat al rezultatelor competitiei din ziua precedenta.     

Inclestarea dintre cele doua echipe intrate in joc, cea a Razboinicilor si cea a Faimosilor, dificultatea si ineditul probelor, rasturnarile uluitoare de situatie si, nu in ultimul rand, modul in care cei 20 de concurenti isi pun in valoare calitatile demne de adevarati campioni, toate acestea tin o tara intreaga cu sufletul la gura in fata micilor ecrane. Aseara, echipa Faimosilor si-a castigat confortul si intrarea in casa, dupa  o infruntare demna de cartea recordurilor. Concurentii si-au impins limitele rezistentei la maximum, unii au cedat psihic, altii au reinviat ca pasarea Phoenix si au facut tot posibilul sa ii motivezeze si pe ceilalti din echipa. Fairplay, sacrificiu, frumusetea jocului si dezvaluirea unor adevarate caractere fac din „Exatlon” o experienta de neratat.
 
Target Comercial                                 
 

Target All Urban
 


Target National

Source: Kantar Media Romania                   
Date: 09.01.2018                   
 

 

viewscnt
stirilekanald.ro
realitatea.net