Minutul de maximă audiență, atins la 20:52, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.8 milioane (1.810.000) de fani ai serialului.
Miercuri, 19 ianuarie, Kanal D a spulberat concurența cu serialul fenomen “Fiica ambasadorului”, clasându-se pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban.
Serialul “Fiica ambasadorului” cucerește România!
În ceea ce privește publicul din întreaga țară, epiosodul difuzat aseară a cumulat o cotă de piață de peste 20% și o medie de telespectatori, în fiecare minut al difuzării, pe întreaga durată a difuzării, de 1.475.000 de fani.
Aseară, în intervalul difuzării serialului, Kanal D a surclasat celelalte stații concurente, cu 8.4 puncte de rating și 20,3% cota de piață, pe targetul Național, și 6,4 puncte de rating și 16,4% cota de piață, pe targetul all Urban.
Minutul de maximă audiență, atins la 20:52, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.8
milioane (1.810.000) de fani ai serialului.
Serialul Fiica ambasadorului a cucerit publicul din Romania
În urmă cu mai mulți ani, pe când era antrenor la Astra Giurgiu, Dan Alexa a fost în centrul atenției din cauza unui moment care a implicat-o și pe Anamaria Prodan.
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale (MMFTSS) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni de înscrieri pentru Programul Național FIV 2025, prin care statul oferă sprijin financiar cuplurilor și persoanelor singure care își doresc un copil.
Emoții mari în familia Sterp! Iancu și Denisa se pregătesc să devină părinți pentru prima dată, iar viitorul tătic a împărtășit cu fanii un moment plin de tandrețe alături de partenera sa.