Ieri, 19 noimebrie, Kanal D și-a consolidat poziția de lider absolut în audiențe, cu Știrile Kanal D, de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Kanal D își menține supremația în topul audiențelor cu Știrile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu
Astfel, în intervalul 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, înregistrând 2,1% puncte de rating și 22,2% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Național ABCD), 2,9% rating și 18,6% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, target Național, și 1,8% rating și 13,2% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe, target All Urban, surclasând stațiile concurente.
Citește și: Kanal D, locul I în audiențe, cu Știrile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu
O medie de peste 508.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Știrile Kanal D, în intervalul sus-menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:59, când 618.000 de români s-au aflat în fața micilor ecrane, însușindu-și porția de informație din ediția de prânz a Știrilor Kanal D, prezentată de Cristina Dorobanțu.