Kanal D a fost ieri, 18 noiembrie, lider în audiențe, cu Știrile Kanal D, de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu, în rândul publicului comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Kanal D, locul I în audiențe, cu Știrile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu
Astfel, în intervalul difuzarii buletinului informativ Știrile Kanal D, 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, înregistrând 2,0% puncte de rating și 20,4% cotă de piață, pe targetul Comercial, (21-54 Național ABCD) și 2,2% rating și 15,1% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, targetul Național, surclasând astfel stațiile concurente.
Citește și: Kanal D, lider incontestabil de audiență cu Știrile de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu
379.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit, în medie, ieri, Știrile Kanal D, în intervalul sus-menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:06, când 460.000 de români s-au aflat în fața micilor ecrane, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D, prezentat de Cristina Dorobanțu.