Kanal D – televiziunea cu cea mai mare crestere a audientei in Prime Time, in randul publicului comercial, in prima jumatate a anului curent

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 14 nov 2020, 12:05

Kanal D a fost, in primele 6 luni ale acestui an, statia generalista cu cea mai mare crestere a audientei, de 11%, in Prime Time (20:00 – 24:00), pe targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Acest procent reprezinta cea mai semnificativa crestere in raport cu anul precedent, comparativ cu Antena 1 – crestere de 6%, si Pro TV – crestere de 2%.

De asemenea, in aceeasi perioada analizata, Kanal D s-a clasat pe locul 2 in Prime Time, atat pe targetul All Urban, cu 5,0%  Rating si 10,9% Share, cat si pe cel National, inregistrand o medie de 5,3% Rating si 11,6% Share, devansand astfel postul Antena 1.

Cresterea in Prime Time s-a datorat serialului turcesc „Dila”, show-urilor „WOWBiz” si „D-Paparazzi”, precum si emisiunii de reportaje „Asta-i Romania!”. Kanal D va continua sa ofere programe variate si de interes pentru telespectatori, consolidandu-si pozitia in top trei televiziuni din Romania si fidelizand un public tot mai divers.

Cresterea pe 18-49 Urban PT:

Citește și: O bătrână de 84 de ani, la mila spitalului, după ce a fost abandonată de cei 9 copii

Citește si: Mama Andei, tânăra ucisă și incendiată de Emil Gânj, primește amenințări halucinante de pe un cont cu numele criminalului din Mureș. Femeia se teme că va sfârși la fel ca fiica ei: „Îmi e foarte frică”

Audiente

Prime Time ianuarie- iunie 2015