Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”. Stația a acumulat o cotă de piață de peste 20% la nivelul populației din întreaga țară

,

Kanal D a fost lider de audiență, în Prime Time, cu serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha”, conform datelor furnizate de Kantar Media, stația s-a clasat pe primul loc, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban.


In articol:

Kanal D a acumulat, cu episodul difuzat aseară, o cotă de piață de peste 20% în rândul populației din întreaga țară, o medie de peste 1.1 milioane (1.182.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul “Mă numesc Zuleyha”.

Citeste si: Ce se întâmplă cu îndrăgitul serial Mă numesc Zuleyha de la Kanal D! Care sunt noile zile de difuzare, începând din luna iulie!

Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 22:30, Kanal D a fost lider de piață, cu 6,7% rating și 20,2% cota de piață, pe targetul Național, și 6,5% rating și 18,9% cota de piață, pe targetul All Urban.

Minutul de aur, atins la 22:01, peste un milion și jumătate (1.562.000) de români din întreagă țară erau cu ochii pe Kanal D.

Serialul “Mă numesc Zuleyha”, este difuzat de luni până vineri, de la 20:00, la Kanal D.

 

 

Citește-ne pe

Citește și:

România, printre ţările care ar fi afectate de norul radioactiv în caz de accident la centrala nucleară Zaporojie

Nu o să-ți vină să crezi unde își petrece vacanța Câner Cindoruk, Volkan din serialul "Infidelul"

SUA se arată îngrijorate de ultimele decizii luate de armata din Israel

Avocado, darul lui Dumnezeu pentru femei

Sâmbătă, de la ora 15:00, începe un nou sezon „ROventura”, Incursiune de vis, de pe Plaiul Bâscilor până la Buzău

Partenerii nostri:

Clipul zilei pe KANALD.RO:
Cookies