Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata in Prime Time! Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat postul TV pe primul loc in audiente, la nivel National si All Urban
Vineri, 10 ianuarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe doua segemnte de public, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Astfel, episodul difuzat vineri seara, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National si All Urban.
Peste un milion si jumatate (1.584.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit vineri seara Kanal D, in medie, in fiecare minut al difuzarii serialului tucesc “Ma numesc Zuleyha”. Minutul de maxima audienta, atins la 21:04, peste 1.8 milioane (1.846.000) de fani ai productiei difuzate la Kanal D urmareau cu sufletul la gura impresionanta poveste de dragoste.
Vineri, in Prime Time, aproape 20% din populatia intregii tari era cu ochii pe Kanal D.
Vineri, 10 ianuarie, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a inregistrat 9,0% rating si 19,9% cota de piata, pe targetul National, si 7,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul All Urban. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor, cu 5,3% rating si 15,5% cota de piata.
Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.
Trei tineri au fost urmăriți marți, 8 iulie, din fața mall-ului AFI Palace Cotroceni până la stația de metrou Politehnica, din București, potrivit unei postări făcute pe pagina de Facebook MetroCrush.
Riccardo, un băiat de 17 ani a murit joi, 10 iulie, după ce a fost îngropat de viu în nisip, pe o plajă din Italia. Acesta a săpat o groapă în nisip, apoi s-a aruncat în ea. În acel moment, pereții gropii s-au prăbușit peste tânăr.
Gabriela de la „Casa iubirii” a postat miercuri un mesaj prin care a transmis că, pentru ea, nu contează părerea celor din jur, cât timp ea este împăcată cu ea însăși.