Ana Morodan, cunoscută drept „contesa digitală”, a reușit să devină un blogger și un influencer foarte apreciat în România, a pus pe picioare o afacere, reușind să construiască un brand puternic în mediul online.
Ana Morodan este foarte activă în mediul online, aceasta fiind primul blogger de stil personal din România. Dacă acum activitatea ei se desfășoară în jurul platformelor online, fiind o cunoscută femeie de afaceri, în trecut, Ana Morodan a activat ca avocat.
Ana Morodan, femeie de afaceri cu cifre impresionante pe care nu vrea sa le dezvaluie
La capitolul afaceri, ca aproape toti cei care s-au reorientat in timpul pandemiei, Ana Morodan a scos pe piata masti de protectie, insa nu orice fel de masti, ci unele statement care
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Intrebarea venita din partea lui Denise Rifai a fost una cat de poate de directa la care Ana Morodan nu a ezitat sa raspunda.
40 de întrebări cu Denise Rifai. Cați bani ați castigat în pandemie din vânzarea de măști?
"Am castigat foarte putini bani. Legat de măști, noi am comercializat unele, dar care sunt chiar cu doua straturi protective și a fost scumpa producția la ele pentru că am vrut să fac un statement.