Pe perioada campaniei, Oana Roman si-a vizitat admiratoarele care lucreaza intr-un salon de infrumusetare, Christian Sabbagh a lucrat cot la cot cu muncitorii unei fabrici de biscuiti, Adelina Pestritu a deprins tainele meseriei de mecanic de la lucratorii unui service auto, Andreea Mantea si Madalin Ionescu au preparat cea mai delicioasa shaorma intr-un fast-food, Tili Niculae si Escu au fost impresionati de povestea celor care lucreaza intr-o fabrica de timbre, Mihai Ghita si Ernest s-au intalnit cu precupetii din piata Obor, iar Simona Patruleasa, Raluca Lazarut, Silvia Ionita si Bianca Ionita au ajuns in mijlocul angajatelor unei fabrici de ciorapi din Capitala.
“M-am bucurat sa vad cat de multi oameni si-au dorit sa ne intalneasca.
Experienta de a-si intalni admiratorii a fost impresionanta si pentru Christian Sabbagh. “Telespectatorii Kanal D sunt intr-un numar din ce in ce mai mare, iar implicarea noastra in aceasta campanie a fost un mod de a le multumi pentru toata sustinerea. M-am simtit ca intr-o familie la fabrica de biscuiti, locul unde am fost invitat de o echipa foarte unita”, ne-a declarat prezentatorul Stirilor Kanal D.
Programele Kanal D cuceresc zi de zi un public tot mai numerous si mai avid de emisiuni de calitate, de informatii utile si de reportaje emotionante despre viata comunitatii.
“Am sarbatorit 6 ani de Kanal D in mijlocul celor carora le datoram succesul nostru. Kanal D a ajuns pe locul trei in topul televiziunilor datorita publicului, in primul rand”, a concluzionat Ernest.