Sunteti intepati des de tantari? Cercetatorii au descoperit de ce sunt unii oameni mai atractivi pentru insecte

Tantar

Oamenii de stiinta au descoperit care este motivul pentru care unii oameni sunt muscati mai des de tanatari decat altii.

Ceretatorii britanici de la "Scoala de igiena si medicina tropicala" din Londra au descoperit ca unele persoane pur si simplu se nasc cu "calitatea" de a atrage tantarii. Ei au descoperit ca mirosul corpului nostru atrage in mod diferit insectele iar mirosul este influentat de mosternirea genetica.
Oamenii de stiinta au descoperit ca gemenii identici, care au aceleasi seturi de gene, sunt la fel de "apetisanti" pentru insecte.
Gemenii neidentici, care impart doar 50% din fondul genetic, nu sunt la fel de atractivi pentru tantari.
Aceasta descoperire vine sa confirme o lucrare stiintifica anterioara care  a stabilit ca este o legatura intre mirosul corporal si sansele de a fi atacat de tantari.
"In viitor, am putea dezvolta o pilula care va stimula organismul sa produca o substanta impotrva tantarilor, care va inlocui lotiunile sintetice", a declaat doctorul James Logan, coordonatorul echipei de cercetare.

a declaat doctorul James Logan, coordonatorul echipei de cercetare.