Stirile Kanal D, primul loc pe Comercial

Autor: D.I. Editor: Daniela Iliuta
Actualizat: 16 nov 2020, 19:20

Miercuri, 2 noiembrie, “Stirile Kanal D” de pranz, prezentate de Silvia Ionita au plasat Kanal D pe primul loc pe segmentul de public Comercial, conform datelor furnizate de Kanatar Media Romania.

Ieri, in intervalul 12:30 – 13:30, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 12,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. O medie de 310.000 de telespectatori urmareau grupajul informativ al zilei la Kanal D. Minutul de aur, atins la 12:45, a adunat in fata micilor ecrane 410.000 de romani.

Nu ratati Stirile Kanal D de pranz, difuzate de luni pana duminica, de la 12:30, la Kanal D!

Target Comercial


Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 02.11.2016
Time: 12:30-13:30

Citește și: Maia Morgenstern, primul mesaj public, după valul de hate primit de fiica sa și tatăl copilului său, din cauza diferenței mari de vârstă dintre cei doi! "Părerea... contează cam cât contează conținutul scutecelor!"

Citește si: Când va avea loc deschiderea noului an școlar? Ministrul Educației, Daniel David, a făcut anunțul pe care toți elevii și părinții îl așteptau, după boicotul profesorilor: „Mesajul meu este simplu”