Stirile Kanal D, primul loc pe Comercial

Autor: D.I. Editor: Daniela Iliuta
Actualizat: 16 nov 2020, 19:20

Miercuri, 2 noiembrie, “Stirile Kanal D” de pranz, prezentate de Silvia Ionita au plasat Kanal D pe primul loc pe segmentul de public Comercial, conform datelor furnizate de Kanatar Media Romania.

Ieri, in intervalul 12:30 – 13:30, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 12,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. O medie de 310.000 de telespectatori urmareau grupajul informativ al zilei la Kanal D. Minutul de aur, atins la 12:45, a adunat in fata micilor ecrane 410.000 de romani.

Nu ratati Stirile Kanal D de pranz, difuzate de luni pana duminica, de la 12:30, la Kanal D!

Target Comercial


Source: Kantar Media Romania
Target:
18-49 Urban
Date: 02.11.2016
Time: 12:30-13:30

Citește și: Care sunt condițiile pe care mamele trebuie să le îndeplinească, pentru a scăpa de CASS? Decizia care ar putea schimba totul

Citește si: Anna, soția lui Mihai Leu, interviu în lacrimi: „I-am spus să se odihnească… și el mi-a răspuns cu o lacrimă, deși era în comă profundă”. Ultimele clipe ale campionului povestite în exclusivitate