Într-un context mediatic tot mai competitiv, marcat de o audiență tot mai exigentă și atentă la calitatea surselor de informare, Știrile Kanal D își consolidează poziția în topul preferințelor publicului, plasând Kanal D pe locul al doilea la nivel national, în intervalul de maximă audiență (Prime Time), conform datelor furnizate de Kantar Media România, pentru perioada 1 ianuarie – 31 mai 2025.
Știrile Kanal D, pe locul al doilea în Prime Time, la nivel National, în perioada ianuarie- mai 2025
Jurnalul de seară difuzat de luni până vineri, de la ora 19:00, și prezentat de Cosmin Cernat, a înregistrat o medie de 3,8% rating și 10,5% cotă de piață, în timp ce grupajul informativ de weekend, transmis de la ora 18:00 și prezentat de Christian Sabbagh, a obținut un rating mediu de 4,2% și un share de 12,8%.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi
Astfel, Stirile Kanal D din timpul săptămânii şi din weekend au consolidat poziția postului pe locul secund în clasamentele de audiență pentru segmentul informativ cu o medie de 3,9% rating și 11,1% cotă de piață, performanță care confirmă relevanța editorială a postului într-un interval strategic
pentru consumul de televiziune. Peste 9,4 milioane de telespectatori unici au urmărit, cel puțin o dată, Știrile Kanal D în Prime Time, in perioada mai sus mentionată.Aceste rezultate reflectă interesul publicului pentru informații relevante și bine documentate, precum și încrederea constantă în profesionalismul echipei editoriale a Ştirilor Kanal D, care livrează, zi de zi, conținut jurnalistic de calitate, echilibrat și responsabil.
Stilul editorial riguros, echidistanța în tratarea subiectelor de actualitate și preocuparea continuă pentru acuratețea informației reprezintă pilonii care susțin această ascensiune. Într-o perioadă în care nevoia de surse credibile este mai importantă ca oricând, Știrile Kanal D rămân o voce puternică și respectată în jurnalismul de televiziune din România.