Conform datelor furnizate de Kantar Media România joi, 1 aprilie, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor români, cu serialul ”La răscruce”, pe targetul National, înregistrând, în intervalul orar 23:34- 1:08, un rating de 2,5% și 13,7% cotă de piață. Stația Kanal D s-a clasat pe locul doi cu aceasta productie, în rândul publicului Comercial, acumulând 1,4% puncte de rating și 9,7% cotă de piață.
Episodul de aseară al serialului “La răscruce” a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării de 441.000 de fani din întreaga țară; in minutul de aur, înregistrat la 23:34, 1.338.000 de privitori s-au aflat în fața micilor ecrane.
Nu ratați, în această seară, un nou episod din serialul ”La răscruce”, imediat după “Survivor România”, la Kanal D.
Audiențe target Național
Citeste si: Vezi online serialul "La răscruce" subtitrat în limba română- Episodul 21, sezonul 1, joi, 1 aprilie- VIDEO