“Puterea Dragostei”, lider de piata la nivelul intregii tari si pe targetul Comercial
#Editia de sambata a reality-ului prezentat de Cristina Mihaela Dorobantu, urmarita de peste o jumatate de milion de fani
“Puterea Dragostei”, reality show-ul matrimonial, prezentat de Cristina Mihaela Dorobantu, la Kanal D se afla in topurile preferintelor telespectatorilor, dovada stau cifrele uriase de audienta, inregistrate cu fiecare editie a emisiunii si care planseaza statia pe primele locuri in audienta.
Editia de sambata “Puterea Dragostei”, difuzata in intervalul 16:00 – 18:00, a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din tara, atat la nivelul intregii tari, cat si in randul publicului de la orase, cu varsta intre 18 si 49 de ani. Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, editia de sambata a emisiunii prezentata de Cristina Mihaela Dorobantu a fost urmarita de o medie de 431.000
de fani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii, in intervalul orar mentionat anterior.
Sambata, 5 iunie, Kanal D a fost lider de piata, cu 2.4 puncte de rating si 12.0% cota de piata, pe targetul National si 1.8 puncte de rating si 14,5% cota de piata, pe targetul Comercial. Minutul de aur, atins la 17:53 a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de milion (566.000)
de telespectatori.
Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.
Guvernul României a decis continuarea acordării tichetelor sociale pentru persoanele vulnerabile, o măsură menită să sprijine accesul la alimente și mese calde.
Mama Geta s-a întors de curând din vacanța în Bulgaria și a preluat, din nou, frâiele afacerii familiei Sterp. Aceasta a făcut primele declarații după revenirea din concediu.