Multe modele electrice și hibride: Aceste mașini noi vor veni în 2023!

Author: Bogdan Frațilă

Noul VW Passat, Mercedes E-Class, VW Tiguan 3, BMW Seria 5, Opel Astra Electric, Polestar 3 și Skoda Superb: toate noile produse 2023!

Sursa: PixaBay

Noul VW Passat, Mercedes E-Class, VW Tiguan 3, BMW Seria 5, Opel Astra Electric, Polestar 3 și Skoda Superb: toate noile produse 2023!

Noul VW Passat, Mercedes E-Class, VW Tiguan 3, BMW Seria 5, Hyundai Ioniq 5 N, Kia EV9, Opel Astra Electric, Polestar 3 și Skoda Superb: toate noile produse 2023!

Faptul că majoritatea constructorilor au stabilit deja o dată fixă pentru sfârșitul motorului cu ardere internă se poate vedea deja în noile mașini pentru 2023. Lista vehiculelor care vor mai fi disponibile exclusiv cu un motor cu ardere pură este relativ scurtă: BMW va aduce M2 cu un motor cu șase cilindri în linie, M3 Touring va primi probabil motorul cu șase cilindri în linie de trei litri de la berlină.

Se pare că Porsche 911 GT3 RS rămâne fidel motorului natural aspirat cu turație mare.
Noul Honda Civic Type R va fi propulsat de motoarele predecesorului său. În plus, fanii motoarelor cu combustie ar trebui să salute planul Mazda de a introduce noul SUV CX-80 în 2023. Propulsorul va fi probabil un motor cu șase cilindri în linie- cel puțin în versiunea de top.

Majoritatea modelelor noi vor fi electrificate.

Cu toate acestea, electrificarea nu se oprește la nume mari. Volkswagen lansează modelul complet electric VW ID.Buzz, din care va exista și o versiune cu ampatament lung în 2023. Mercedes extinde familia EQ electric cu furgoneta EQT. Modelele electrice Audi pot fi recunoscute prin sufixul "e-tron": în 2023, Q6 e-tron va fi un nou model bazat pe platforma PPE dezvoltată împreună cu Porsche- noul Porsche Macan se va baza, de asemenea, pe această platformă.

Aceste trei mașini vor fi importante în 2023

VW Tiguan 3- SUV-ul de succes al VW trece în runda următoare. Cea de-a treia generație a lui VW Tiguan se află în curs de dezvoltare și își face doar testele în camuflaj ușor. Din punct de vedere vizual, este posibil ca SUV-ul compact să primească faruri mai înguste și o grilă a radiatorului aparent mai subțire, cu o priză de aer mare în șorțul de dedesubt. Ampatamentul va fi ușor mai lung decât la Tiguan 2, ceea ce ar trebui să facă SUV-ul mai spațios.
Conform cunoștințelor actuale, Tiguan va continua să folosească platforma de motoare cu ardere internă MQB, ceea ce înseamnă că motoarele cunoscute pot fi folosite în continuare. Versiunea revizuită 1.5 TSI evo2 va juca probabil un rol important, ceea ce ar însemna, de asemenea, hibrizi plug-in. Tiguan 3 ar putea pleca de la un preț de aproximativ 35.000 de euro.

Mercedes E-Class/E-Class Estate- noua ediție va fi un Mini S-Class

Mercedes Clasa E cu codul de construcție internă W 213 se află deja pe piață din 2016. Deși benzinarul de clasă de lux a primit un facelift complet în 2020, cea de-a șasea generație este acum așteptată. Este deosebit de important pentru clienții germani: De asemenea, noua Clasa E va fi oferită nu doar ca berlină, ci și ca break.
Din punct de vedere vizual, este probabil ca Clasa E să se bazeze mai mult pe Clasa S mai mare; grila mare a radiatorului și farurile înguste au un aspect robust și elegant. Detalii precum mânerele ușilor la același nivel cu caroseria și partea din spate cu faruri spate în două părți, conectate printr-o închizătoare cromată, sunt deja cunoscute de la alte serii de modele.
Sub capotă, rămân motoarele pe benzină și diesel. În viitor, motoarele de doi litri cu patru cilindri și de trei litri cu șase cilindri vor fi probabil cele mai populare- cu un suport de 48 de volți, ar putea fi posibilă o putere cuprinsă între 260 și 430 CP. La fel ca și în cazul Clasei C, versiunea AMG a Clasei E va renunța probabil și la V8 și va veni sub forma unui hibrid plug-in cu patru cilindri.

Opel Astra Electric/Astra Electric Sports Tourer- primul break electric al unei mărci germane

Opel Astra primește un membru în familie. Pentru prima dată, modelul compact din Rüsselsheim va fi disponibil și într-o versiune complet electrică. Nu doar hatchback-ul va fi electrificat, ci și Sports Tourer-ul. Conform situației actuale, Astra Electric Sports Tourer va fi primul break pur electric al unei mărci germane.
Din punct de vedere vizual, Astra electrică nu ar trebui să difere prea mult de fratele său cu motor cu combustie; schimbările se vor regăsi mai degrabă sub caroserie. În ceea ce privește propulsorul, merită să aruncați o privire la Peugeot e-308: are o putere maximă de 115 kW (156 CP) și un cuplu maxim de 260 Nm. Cu o baterie de 54 kWh, Astra electrică ar putea atinge o autonomie de aproximativ 400 de kilometri.

Șerban Huidu a dezvăluit dacă are din nou permis de conducere și dacă a mai condus după cumplitul accident în care a fost implicat în urmă cu 11 ani! „Nu-mi strică să am un carnet de conducere în buzunar”

Citește și: Leasing Auto: Informatiile de baza si sfaturi practice!

Citește și: Cum sa alegi o masina second hand potrivita pentru nevoile tale?

Citește și: Șoferii Tesla s-au săturat de scăpările lui Elon Musk pe Twitter!

 

 


Nona pare interesată de un date cu Ionuț: „Da, mi-aș dori!”. Concurenta urmează să decidă ce va face în această privință

Nona este interesată de Patrick, dar, atunci când a intrat în „Casa Iubirii”, era îndreptată spre Ionuț. Acum, aceasta are șansa de a avea un date cu Ionuț și mâine, 2 februarie, urmează să decidă dacă va accepta sau nu.

Cookies