Luni, 27 iulie, telespectatorii au ales emisiunile difuzate de Kanal D, statia TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu “Stirile Kanal D” de la ora 12:00, reality show-ul “In cautarea adevarului” si emisiunea de divertisment “Teo Show”.
Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu, in intervalul orar 12:00 – 13:00, au fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D pozitionandu-se pe primul loc in audiente, pe toate targeturile monitorizate. Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat cu Stirile Kanal D, 2,0% rating si 21,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,2% rating si 19,9% cota de piata, pe targetul National, si 2,2% rating si 14,1% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de peste o jumatate de million (571.000)
Editia de ieri a emisiunii “In cautarea adevarului”, prezentata de Ernest, in intervalul orar 13:00 – 15:00, a mentinut pozitia de lider absolut de audienta a postului de televiziune Kanal D. Emisiunea a fost urmarita, pe parcursul celor doua ore de difuzare, in fiecare minut, de o medie de peste 758.000
de romani din intreaga tara. In minutul de aur, atins la 14:54, peste un milion (1.037.000) de telespectatori urmareau reality-ul “In cautarea adevarului”.Citește si: Urlete de durere la înmormântarea lui Cristian, tânărul luat de viitură în Italia! Imagini copleșitoare
In intervalul orar 13:00 – 15:00, Kanal D a devansat celelalte posturi TV, pe toate categoriile de public monitorizate, inregistrand, cu emisiunea prezentata de Ernest, 2,6% rating si 26,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,3% rating si 22,0% cota de piata, pe targetul National, si 3,3% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul All Urban.
Suprematia audientelor a continuat pentru Kanal D si in intervalul 15:00 – 17:00, cu difuzarea emisiunii de divertisment “Teo Show”. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audienta si pe acest tronson orar, cu 2,5% rating si 18,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, si 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.
Editia de ieri a emisiunii prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, o medie de 632.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.