Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, si “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, au pozitionat statia TV Kanal D pe locul 1, in topul televiziunilor, pe toate targeturile monitorizate.
Emisiunea prezentata de Andreea Mantea, “Puterea dragostei”, a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand 1,8% puncte de rating si 20,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,9% puncte de rating 14,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si un rating de 2,2% cu 14,1% cota de piata, pe targetul National.
385.000 de telespectatori din intreaga Romania au urmarit, in medie, in fiecare minut, prima parte a emisiunii “Puterea dragostei”. Minutul de aur a fost inregistrat la 11:58, cand 534.000 de fani urmareau, cu sufletul la gura, “Puterea dragostei”.
“Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au preluat stafeta, mentinand Kanal D pe locul 1. In intervalul difuzarii programului informativ, 12:00 – 13:00, statia TV a acumulat un rating de 1,9% cu 20,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,8% rating cu 11,9% cota de piata, pe targetul
468.000 de telespectatori au urmarit Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00, in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D”. Minutul de aur s-a inregistrat la ora 12:17, cand 552.000 de telespectatori urmareau buletinul informativ, editia de pranz.
Audiente “Puterea dragostei”
Target Comercial
Target All Urban
Citește si: Urlete de durere la înmormântarea lui Cristian, tânărul luat de viitură în Italia! Imagini copleșitoare
Target National
Audiente “Stirile Kanal D”
Target Comercial
Audiente Target All Urban
Audiente Target National
Source: Kantar Media Romania
Date: 12.08.2019