Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu serialul “Totul pentru familia mea” La nivelul întregii țări, producția turcească a acumulat o cotă de piață de 20%
Serialul “Totul pentru familia mea” a acumulat o cotă de piață de 20%, la nivelul întregii țări.
Marți, 27 decembrie, Kanal D a fost lider de audiență, în Prime Time, cu serialul turcesc “Totul pentru familia mea”, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu serialul “Totul pentru familia mea”
Aseară, în intervalul de difuzare a serialului, 20:00 – 22:30, Kanal D a fost lider de piață, in topul televiziunilor din România, pe două categorii de public monitorizate, înregistrând 8,1% puncte de rating și 20,0% cotă de piață, la nivelul întregii țări, targetul Național, și 6,4% rating și 16,8% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe, targetul All Urban.
1.433.000 de telespectatori din întreaga țară, au urmărit aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul preferat, minutul de aur, atins la 21:37, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion și jumătate (1.691.000) de fani ai serialului “Totul pentru familia mea”.
Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.
Trei tineri au fost urmăriți marți, 8 iulie, din fața mall-ului AFI Palace Cotroceni până la stația de metrou Politehnica, din București, potrivit unei postări făcute pe pagina de Facebook MetroCrush.