Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”. Stația a acumulat o cotă de piață de peste 20% la nivelul populației din întreaga țară

,

Kanal D a fost lider de audiență, în Prime Time, cu serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha”, conform datelor furnizate de Kantar Media, stația s-a clasat pe primul loc, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban.


In articol:

Kanal D a acumulat, cu episodul difuzat aseară, o cotă de piață de peste 20% în rândul populației din întreaga țară, o medie de peste 1.1 milioane (1.182.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul “Mă numesc Zuleyha”.

Citeste si: Ce se întâmplă cu îndrăgitul serial Mă numesc Zuleyha de la Kanal D! Care sunt noile zile de difuzare, începând din luna iulie!

Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 22:30, Kanal D a fost lider de piață, cu 6,7% rating și 20,2% cota de piață, pe targetul Național, și 6,5% rating și 18,9% cota de piață, pe targetul All Urban.

Minutul de aur, atins la 22:01, peste un milion și jumătate (1.562.000) de români din întreagă țară erau cu ochii pe Kanal D.

Serialul “Mă numesc Zuleyha”, este difuzat de luni până vineri, de la 20:00, la Kanal D.

 

 

Citește-ne pe

Citește și:

Bătaie generală la Untold, în faţa scenei la concertul lui David Guetta VIDEO

Stirile Kanal D, lider de piata la nivelul intregii tari si la orase

Emil Boc e mulțumit, chiar dacă festivalul UNTOLD stârnește și nemulțumiri: Zeci de milioane de euro au intrat în Cluj

Avocado, darul lui Dumnezeu pentru femei

Rezultate finale Definitivat 2022. Profesorii au aflat ce note au obținut în urma contestațiilor

Partenerii nostri:

Clipul zilei pe KANALD.RO:
Cookies