Infarctul, printre cele mai frecvente cauze ale mortii in randul femeilor! Uite ce nutrienti sunt vitali pentru tine, odata cu inaintarea in varsta

,

Odata cu varsta apar si problemele de sanatate, mai ales dupa menopauza.

Specialistii sustin ca femeile dupa o anumita varsta au deficienta de estrogen, lucru ce duce la cresterea riscului bolilor de inima. Uite ce alimente trebuie sa consumi daca vrei sa eviti atacurile de cord precum si alte boli periculoase ca osteoporoza, diabetul sau cancerul!

Vitamina D- femeile carora aceasta vitamina le lipseste din corp, risca aparitia osteoporozei. Odata cu inainatrea in varsta pielea produce tot mai putina vitamina D asa ca solutia este sa suplimentezi aportul zilnic prin alimentatie. Consuma cat mai multe lactate, suc de portocale si legume.

Calciu- specialistii recomanda ca pe langa lapte si produse lactate sa iei si suplimente de calciu pentru intarirea oaselor. De asemenea incearca sa incluzi in dieta si soia, tofu, kale si peste cu oase moi ca somonul sau sardinele.

Acizi grasi omega 3- sunt esentiali pentru sanatatea inimii si ajuta la producerea colesterolului bun si scaderea nivelului a celui rau. Incearca suplimentele cu ulei de peste si consuma ulei de masline, somon si cod.

Cititi continuarea pe kfetele.ro.

 

Citește și:

Cum îți alegi vopseaua de păr în funcție de culoarea și textura tenului

Cele mai bune 5 medicamente pentru durere recomandate de doctorul Andrew Moore, de la Spitalul ”John Radcliffe”, din Oxford

Tipuri de tunsori pentru păr creț și față rotundă

Adevărul nespus despre dovlecei. Ce greșeală fac toți românii când cumpără dovlecei

Adevărul neștiut despre usturoi. Ce greșeală fac românii când mănâncă usturoi


Clipul zilei pe KANALD.RO:
Te-ar mai putea interesa
Cookies