Criza miroase urât!

Românii se adaptează. Pentru că vremurile sunt... de criză, au lăsat-o mai moale cu igiena personală şi curăţenia casei. Nici halbele de bere parcă nu mai sunt atât de pline ca altădată. Toţi banii se duc pe mâncare, că doar - atunci când ai stomacul plin… viata-i mai uşoară.

Oricât de puţini bani ar avea în buzunar, românul tot mai găseşte o bucăţică de carne să o pună pe masă. La urma urmei, poţi să renunţi la tot felul de lucruri dar nu şi la mâncare. Dovadă , ultimul studiu realizat de GfK românia, care arată că, pentru prima dată în ultimii zece ani, au scăzut vânzările la bunuri de larg consum. Economiile au continuat şi anul acesta. Cele mai afectate au fost vânzările de deodorante, care a scăzut cu 21 la sută. Nu că altădată foloseam mai mult de un deodorant pe an, dar acum nu mai sunt bani nici de săpun sau pastă de dinţi. Şi aici vânzările au scăzut cu până la 7 la sută mai mici. Nici berea nu mai curge în valuri, ca până acum. Dacă în alţi ani goleam pahar după pahar, acum ne mai stingem amarul şi într-un pahar cu apa rece. Cheltuielile cu berea au scăzut cu 6,6%, iar vânzările de sucuri carbogazoase cu 11 procente. Analiştii se aşteaptă ca în curând şi ratele la bănci să fie tăiate de pe lista de cheltuieli , având în vedere reducerea salariilor. Criza a schimbat în ultima perioadă şi obiceiurile românilor: de teamă de a nu mai umple coşul, nu mai facem cumpărături din hypermarket ci de la buticul sau alimentara de cartier.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
Recomandari
Te-ar mai putea interesa
Setari de confidentialitate