Cei doi români au ales să-și petreacă vacanța pe litoralul bulgăresc, în stațiunea Nisipurile de Aur, însă nu s-au așteptat ca sejurul lor să se transforme într-un coșmar.
Ce au pățit turiștii români în Bulgaria
Pe rețelele sociale, cei doi turiști au descris experiența pe care au avut-o la hotelul în care au fost cazați. Chiar dacă au achitat servicii all-inclusive, aceștia au avut parte de niște condiții precare în cadrul unității turistice.
Turiștii au relatat experiența de coșmar prin intermediul unei postări publicate în grupul de Facebook Forum Bulgaria, unde oamenii care își petrec concediul în Bulgaria vorbesc despre experiențele avute.
„Atenție la Hotel Carnival de la Nisipurile de Aur.
Aceștia au fost cazați în niște camere aflate într-o stare avansată de degradare: „Această descriere este despre camera 226 și 227 deși am băgat capul în alte camere și păreau la fel.
Citește și: Este alertă pe litoralul românesc! Turiștii nu au voie să intre în apa mării
Paturile sunt o altă poveste de groază. Saltele sunt posedate de ani vechime și de ceva acarieni. Foarte proaste, carpite pe la colțuri si având o ramă de lemn băgată în saltea. Semnalul TV…… Este un moft. Calitatea semnalului în ton cu camera, cu hotelul.Nu aveți Wi-Fi decât în holul central. Nu funcționează în camere. Lămpile funcționează aproape toate dar le aprindeți pe riscul vostru. Lumină caldă de 0,5w probabil, chioară, pe economie. Ușa de la balcon este un risc în a fi folosită. Probabil au folosit primele termopane din…… Somalia. Și nu se închide. În balcon îți picură apă in cap de la unitatile de aer condiționat. Atât a ta, cât și de deasupra.
Aerul condiționat este o relicva pe jumătate defectă, care nu a văzut niciodată igienizare, a cărui piese componente risca să îți cadă în cap. Telecomanda nu mai prezintă display. Dai comenzi la ghici. Atenție la aer condiționat. Oferă infecții respiratorii și tot ce nu doriți. Toată clădirea cade peste tine. Dar este dat var alb.Pe holuri tablourile unde sunt conexiuni electrice și de semnal TV sunt de fapt niște găuri în perete acoperite cu o placă de lemn. Din piscină cad pătrățele de faianță. Iar clorul este din belșug in apă, probabil împotriva infecțiilor respiratorii de la aerul condiționat.
Atenție! Se intră zilnic în camere pentru curățenie. Cu tine în cameră. Deci nu au nicio treabă dacă ești în camera. Ele au venit la curățenie deci asta e. A trebuit să le dau afară la propriu și să închid ușa cu cheia, pentru că ele nu înțelegeau. Și hotărâte, să intre peste soția mea care era în baie. Dacă acolo aveau treaba. Nu au înțeles să vină peste o oră. În ziua aceea nu au mai venit. Curățenie nu fac… Plimbă o matură și cam atât. Am găsit chipuri pe jos, în mijlocul camerei, adică nu prin spate…. Sub paturi, m-am speriat. Păr, praf, clame de păr, șervețele. Hârtie igienica trebuie să ceri, prosoapele nu se schimbă, trebuie să ceri.
Frigiderul din camera nu este frigider. Este racitor. Tot din timpul războiului turco-bulgar. La reclamația mea privind frigiderul mi s-a spus cu google translate că atâta mai poate. La piscină ești servit cu băuturi de personal care nu cunoaște o boabă de limbă engleză. Este o aventură să ceri o bere. Piscina este foarte mică. Încap 10 oameni în ea, îngrămădiți. Cea pentru copii este tot atât de mică”, a povestit turistul român, pe Facebook.
Citește și: Zi mare pentru pensionari! Guvernul Bolojan aprobă modificările la Pilonul 2 de Pensii
Cu ce mâncare au fost serviți turiștii români, în Bulgaria
Însă, în ciuda tuturor acestor aspecte, cei doi turiști români au avut parte de cea mai mare dezamăgire atunci când a venit momentul mesei. Deși au achitat pentru servicii all-inclusive, românii au catalogat mâncarea ca fiind „incomestibilă”. Turiștii erau serviți zilnic cu mazăre nefiartă, parizer prăjit, ciorbe „reci, oribile” și castraveți tăiați grosolan.
„Acum masa….. Atenție vorbim de all-inclusive. Legume= castraveți bucăți, rostopane tăiate la iatagan Roșii doar seara. Mazăre puțin fiarta. Porumb boabe fiert. Nu toate la aceeași masă. Ciorbe 2. Una rece și una cu niște perișoare. Oribile. Nu se pot mânca. Arată ieftin și are gust la fel de ieftin. Produsul de bază al restaurantului, PARIZER PRĂJIT. Nu este o glumă. Bucatele de parizer prăjit. La fiecare masă. Cașcaval, cel mai ieftin, atât de fainos încât se destramă când vrei să îl pui în farfurie.
Paste, oribile, gătite 100 de ani, fără niciun gust. Fără niciun condiment. Apă și atât. Desert de două ori în 5 zile. În rest sferturi de portocale care se pun de la o masa la alta fiind uscate desigur. Singurul aliment proaspăt și care arata comestibil era pâinea. Nimic piscicol. Iar ce alte feluri de mâncare mai aveau, arătau și aveau gustul de vechi al hotelului. Atenție la salam. Un singur fel, ce miroase cel puțin ciudat. Personal nu aș recomanda nimănui să riște să mănânce acolo. Este execrabil.
Pot spune că denumirea de restaurant nu are nicio legătură cu locația. Cel mult cantină școlară ii pot spune. Probabil și de aceea, hotelul este de fapt o tabără pentru copiii de prin Bulgaria, Polonia și cred că Ucraina. Este exact ca în tabere”, a adăugat turistul român.
/www/cdn.knd.ro/media/521/2862/1771/20487625/1/parizer.jpg
Un alt aspect care i-a deranjat pe cei doi români plecați în vacanță la Nisipurile de Aur a fost faptul că personalul din cadrul hotelului nu vorbea nicio limbă de circulație internațională: „Doar recepționera vorbea engleză. Restul nu cunoșteau niciun cuvânt. Dacă ai nevoie de ceva, nu te poți înțelege decât dacă știi bulgară sau rusă”.
Turiștii au întâmpinat probleme până și cu parcarea. Aceștia au explicat că hotelul avea doar patru locuri de parcare propriu-zise, iar restul erau „organizate în boscheți”. Turistul recomandă alternativa parcării Casino International, contra cost – 30 de leva pentru 24 de ore – dar cu camere video și bariere de siguranță.
Spre finalul mesajului, turistul a tras un semnal de alarmă pentru toți membrii grupului: „Nici măcar în taberele școlare comuniste nu am întâlnit atâta mizerie. Cazarea oferă doar posibile infecții. Masa – un risc clar pentru sănătate. Mizerie, miros de mucegai, miros de canalizare. Rău, rău, rău. Nu este de evitat, este de REFUZAT. Nu vă cazați niciodată la Carnival. Sunt uimit că are 3 stele. Ar trebui închis”.