Cele mai proaste vesti de la cercetatorii: avem capuse pe FATA!

Doua specii de capuse microscopice traiesc in foliculii pilosi de pe fetele tuturor oamenilor, afirma autorii unui studiu american.

Aceste capuse minuscule au opt picioare, sunt inrudite cu paianjenii si arata ca un cornet de inghetata, cu picioare robuste la unul dintre capete.

Un studiu recent a dezvaluit faptul ca organismele, invizibile cu ochiul liber, erau prezente in procent de 100% in randul oamenilor testati.

Denumite "Demodex", ele traiesc in foliculii pilosi, ingropate cu capul in piele si hranindu-se cu substantele uleioase secretate de aceasta.

Oamenii sunt gazde pentru doua specii de capuse microscopice- Demodex folliculorum si Demodex brevis.

In trecut, cercetatorii credeau ca aceste microorganisme, care fac parte din familia acarienilor, colonizau fetele a peste 85% din totalul oamenilor de pe Terra.

In testele ADN realizate pe 29 de persoane, 100% dintre acesti voluntari in varsta de 18 ani s-au dovedit a fi purtatori de capuse Demodex.

O serie de teste ulterioare, realizate pe alti voluntari, au furnizat acelasi procent de 100% referitor la prezenta capuselor pe fetele persoanelor monitorizate.