Iuliana Tudor, cunoscută figură emblematică a Televiziunii publice, a participat la numeroase campanii pentru lupta împotriva cancerului la sân, sprijinirea copiilor din medii defavorizate, ajutorarea sinistraților după inundații sau a victimelor războiului din Ucraina.
Presa notează că imaginea ei de profesionist desăvârșit, mamă devotată și soție care crede în valorile tradiționale, au contribuit la alegerea ei pentru rolul de gazdă la numeroase evenimente caritabile, dar și
Iuliana Tudor va vorbi și despre sacrificiile pe care le-a făcut pentru a-și păstra imaginea.
„Cum ați rezistat la mâncătoria din televiziune?”, „Care a fost cea mai mare bâlbă a dumneavoastră?”, „Ce notă v-ați da ca interpreta de muzică populară?”, „Cum v-ați revenit după ce ați clacat?”, acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care a răspuns Iuliana Tudor, în ediția de duminică a emisiunii „40 de întrebări cu Denise Rifai”.
Ce sacrificii a făcut Iuliana Tudor pentru imagine
Întrebată dacă a făcut vreun sacrificiu pentru imaginea sa, aceasta a mărturisit că nu s-a pus problema de așa ceva, deoarece pentru ea nu există neapărat o imagine. Potrivit vedetei, atunci când a pornit pe acest drum, imaginea s-a construit natural și doar din ceea ce i-a făcut plăcere să facă, dar să și ofere, fără să țină cont de posibile prejudecăți.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12
De asemenea, prezentatoarea TV a mai punctat faptul că ea și marketing-ul nu sunt deloc prieteni și nu s-a lăsat niciodată influențată de acesta în evoluția sa ca jurnalistă și om de televiziune.
„Niciun sacrificiu, pentru că nu m-am gândit în demersul acesta la a construi o imagine. Mama mea mi-a spus așa: când începi să faci ceva, asigură-te doar atât- că duci până la capăt și că ai făcut foarte bine ce ai făcut. Restul va veni la tine după. Nu-ți dori mai mult decât ai, fii fericită cu ce ți se întâmplă în fiecare zi.
Nu mi-am dorit nimic peste ceea ce e firesc să vină în urma eforturilor pe care le-am realizat. De aceea, gândul meu că trebuie să construiesc o imagine nu a existat niciodată. Și când vorbim de imagine mă refer la valorile pe care eu le transmit. A vorbi despre valorile tradiționale din această țară ține de misiunea mea ca promotor al lor. O fac cu credință, pentru că este ceea ce mă definește și pe mine. Nu o fac pentru că mi-a spus cineva sau că doresc să promovez această imagine. Ea nu este o imagine. Așa sunt eu. Eu spun ceea ce sunt.
În momentul în care intervin elemente de marketing.. cred că marketingul nu m-a definit niciodată ca om de televiziune, ca jurnalist, într-o măsură în care să nu mai aibă legătură cu cine sunt eu de fapt,” a spus Iuliana Tudor.