Reality show-ul "Casa Iubirii", prezentat de Andreea Mantea, la Kanal D, a fost ieri lider de audiență pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România. Atât prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul 10:00-12:00, cât și a doua, difuzată în intervalul 16:30-19:00, au suscitat interesul maxim al celor aflați în fața micilor ecrane.
"Casa iubirii", de la Kanal D, pe primul loc în inimile telespectatorilor şi în topul audienţelor
Astfel, emisiunea cu și despre dragoste, a înregistrat, cu prima parte, 2,2% Rating și 17,8% cotă de piață, la nivelul publicului National, 2,4% Rating și 18,1% cotă de piață pe targetul All Urban, și 1,3% Rating și 17,2% cotă de piață pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCDE).
Emoțiile și întâmplările din "Casa Iubirii" i-au ținut cu sufletul la gură pe telespectatori și în partea a doua a show-ului, Kanal D poziționându-se pe primul loc în audiențe, pe toate targeturile, cu 3,3% Rating și 15,3% cotă de piață la nivelul întregii țări (target National), 2,8% și 12,5% cotă de piață la orașe (All Urban) și 2,3% Rating și 17,0% cotă de piață pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCDE).
Emisiunea "Casa iubirii" poate fi urmărită zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 și 16:30, și sâmbăta si duminica, de la 16:00, la Kanal D. Reality show-ul a cucerit un public uriaș prin autenticitatea emoțiilor și prin poveștile de dragoste care se țes zi de zi sub privirile milioanelor de oameni.
Sursa: Kantar Media Romania
Citește și: Laura Cosoi, fericită pentru noua etapă din viața ei: „Dau naștere celui de-al cincilea copil al meu.”
“Casa iubirii” – prima parte
Casa iubirii, partea a doua