Ce înseamnă ambalaje personalizate în lumea comerțului electronic? În principal, cutii de carton personalizate. Acestea sunt realizate din carton ondulat (din unul sau mai multe straturi) și pentru un aspect aparte al coletelor, este bine să știi că le poți personaliza. Astfel, automat, coletele vor fi mai elegante și vor avea logoul și/sau sloganul companiei tale. În felul acesta, crești vizibilitatea mărcii, iar clienții vor fi mulțumiți cu alegerea făcută și vor recomanda produsele și firma ta și altor persoane.
Începem prin a-ți prezenta avantajele acestor cutii. În primul rând, discutăm bineînțeles despre publicitate. În timpul transportului și manipulării coletelor, brandul tău va fi afișat pe cutie și astfel vei da șansa și altor persoane să afle despre bunurile pe care le comercializezi.
Apoi, trebuie să aducem în atenția ta și customer experience, mai ales prima impresie. În momentul în care un client va vedea cutia, va ști că te-ai gândit la toate detaliile, nu doar la transport.
Să mai menționăm și faptul că produsele tale pot ajunge pe social media? De cele mai multe ori, chiar și persoanele obișnuite, care nu sunt persoane publice, aleg să împărtășească prietenilor online ce au mai comandat. De aceea, produsele, alături de o cutie personalizată vor fi exact publicitatea de care ai nevoie.
Cu toate că nu ar părea, cutiile personalizate au și dezavantaje, despre care vom discuta în cele ce urmează. Primul dezavantaj pe care să îl iei în calcul este costul. Personalizarea va crește prețul cutiilor, nu cu mult, însă ar fi bine să ții cont și de acest lucru.
Acestea fiind spuse, sperăm că te-am ajutat să ții cont de avantajele și dezavantajele cutiilor personalizate și să comanzi ce este mai bine pentru afacerea ta.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Ce trebuie să știe pensionarele. Anunțul lui Nicușor Dan cu privire la pensii