Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”. Kanal D lider de piață, pe două segmente de public, cu episodul difuzat aseară
Serialul “Fiica Ambasadorului” cucereste pe zi ce trece tot mai multi fani.
Serialul “Fiica ambasadorului” continuă să crească în audiențe, episodul difuzat aseară, urmărit de aproape 2 milioane de fani, a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban. În ceea ce privește publicul din întreaga țară, Kanal D a acumulat o cotă de piață pe întreaga durata de difuzare a serialului de peste 21%.
Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”
Joi, în intervalul orar 20:00 – 23:23, Kanal D s-a clasat pe primul loc, cu 9,3 puncte de rating și 21,1% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,0 puncte de rating și 16,8% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseară la Kanal D a fost urmărit de o medie de peste 1.6
milioane (1.633.000) de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
Minutul de aur, atins la 21:18, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.941.000)
de fani ai serialului “Fiica ambasadorului”.
Robi pare că își dorește o relație cu Teodora, însă aceasta nu este atât de hotărâtă, iar sfaturile celor apropiați au făcut-o să păstreze distanța față de concurentul de la „Casa iubirii”.
Marţi, Primăria Sfântu Gheorghe a anunţat că dublează subvenţia acordată tinerilor cu vârste sub 35 de ani pentru plata chiriei. Astfel, aceștia ar urma să beneficieze de 100 de euro în fiecare lună.