Astfel, instructorii auto vor trebuie sa se straduiasca ca un numar cat mai mare dntre cursantii lor sa promoveze examenul auto. In caz contrar risca sa ramana fara licenta de functionare.
Surse din minister spun ca la finalul anului 2011, business-ul cu scoli auto avea o cifra totală de afaceri de 220 de milioane de euro, iar evaziunea fiscala ajunsese la o pondere de 70-80%.
"Noi am cerut ca scolile de soferi sa obtina un grad de promovabilitate a cursantilor de minim 40% in primul an si minim 50% incepand
cu al doilea an. De ce facem asta? Pentru ca am avut mai multe sesizari ca unii instructori autorizati le semnau cursantilor ca au facut aceste scoli, cursantii semnau ca au facut scoala, si nu exista raspunderea celor care i au instruit cu privire la calitatea actullui de invatamant din acsete scoli. De asemenea, prin ordin cerem ca autoturismele sa fie dotate cu camere de luat vederi la examne ca sa existe o transparenta si oricine oricand sa poata vedea modul in care s au desfasurat aceste examene in interiorul scolii", a spus Relu Fenechiu, ministrul Transportului.
Citește și: Care sunt condițiile pe care mamele trebuie să le îndeplinească, pentru a scăpa de CASS? Decizia care ar putea schimba totul
Citește si: Anna, soția lui Mihai Leu, interviu în lacrimi: „I-am spus să se odihnească… și el mi-a răspuns cu o lacrimă, deși era în comă profundă”. Ultimele clipe ale campionului povestite în exclusivitate
Sursa: Realitatea TV