Stirile Kanal D, primul loc pe Comercial

Autor: D.I. Editor: Daniela Iliuta
Actualizat: 16 nov 2020, 19:20

Miercuri, 2 noiembrie, “Stirile Kanal D” de pranz, prezentate de Silvia Ionita au plasat Kanal D pe primul loc pe segmentul de public Comercial, conform datelor furnizate de Kanatar Media Romania.

Ieri, in intervalul 12:30 – 13:30, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 12,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. O medie de 310.000 de telespectatori urmareau grupajul informativ al zilei la Kanal D. Minutul de aur, atins la 12:45, a adunat in fata micilor ecrane 410.000 de romani.

Nu ratati Stirile Kanal D de pranz, difuzate de luni pana duminica, de la 12:30, la Kanal D!

Target Comercial


Source: Kantar Media Romania
Target:
18-49 Urban
Date: 02.11.2016
Time: 12:30-13:30

Citește și: Prima reacție a soțului Luizei Bănulescu, tânără mămică de doar 24 de ani care și-a pierdut viața după o operație de cezariană! Ce demersuri își dorește să facă acesta?

Citește si: Mama tinerei ucisă în Mureș face declarații tulburătoare! Modul înfiorător în care Anda a fost lăsată fără viață de bărbatul de care încerca să scape de luni întregi: „L-am implorat să se oprească”. Criminalul, dat în urmărire națională