Kanal D, pe primul loc cu “Dila” si “WOWbiz”

Editor: Silviu Bunea Autor: S.B.
Actualizat: 14 nov 2020, 12:30

Miercuri, 3 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor, cu serialul turcesc “Dila” si late night show-ul “WOWbiz”.

In intervalul difuzarii productiilor “Dila” si “WOWBiz” (20:00 – 24:30), Kanal D a inregistrat audiente record, statia pozitionandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Miercuri, 3 iunie, in intervalul 20:00 – 22:30, serialul “Dila” a pozitionat Kanal D pe primul loc, inregistrand 5,9% Rating si 15,0% cota de piata, pe targetul National, si 6,1% Rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

1.096.000 de telespectatori urmareau aseara povestea de dragoste intre Dila si Riza, in minutul de aur, atins la 22:17, productia turceasca adunand in fata micilor ecrane peste un milion si jumatate (1.554.000) de telespectatori.

 

“WOWbiz” – peste un milion si jumatate de telespectatori

Miercuri, in intervalul 22:30 – 24:30, telespectatorii au ales sa urmareasca subiectele incendiare din late night show-ul “WOWBiz”.

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii

Citește și: Necropsia Teodorei Marcu a fost finalizată. Medicii au găsit pe corpul tinerei patru plăgi împușcate. „Plecarea Teodorei lasă în urmă un gol pe care îl simțim cu toții.”

Emisiunea  prezentata de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu a inregistrat 4,6% Rating si 15,4% cota de piata, pe targetul National, si 4,5% Rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Aproape un milion (849.000) de romani au vizionat aseara “WOWbiz”, iar in minutul de aur, atins la 22:47, 1.554.000 de telespectatori urmareau productia de la Kanal D.

Audientele seriale "Dila"
Target All Urban

Target All Urban

Target: National
Date: 03.06.2015

Interval: 22:30-24:40