Într-un clip postat pe Instagram joi, Iancu Sterp le-a povestit internauților că planurile pentru o vacanță în Grecia, pe care a stabilit-o cu Denisa Coțolan înainte cu câteva luni bune, le-au fost date peste cap cu doar câteva zile înainte de plecare.
Ce au pățit Iancu Sterp și Denisa Coțolan după ce și-au plătit sejurul în Grecia
Această situație dificilă a creat incertitudini și îngrijorări pentru cuplu, care se străduiește să găsească o rezolvare.
„Salutare, oameni buni! Vin cu o problemă în fața voastră, astăzi. Dacă mă puteți ajuta, vă rog să-mi lăsați mesaj. Am făcut o rezervare în urmă cu vreo două luni pentru o vacanță, eu și Denisa, și urmam să mergem peste trei zile în Grecia, în Zakynthos, și am primit mail de la cei de la Booking că nu mai putem merge, deoarece hotelul la care trebuia să ajungem s-a inundat.
Ce e de făcut în situația asta? Mă întreb. Adică cei de la Booking o să ne dea altă vacanță, alt hotel sau o să ne dea doar banii înapoi? Nu știu. Lămuriți-mă un pic, că nu prea știu, că nu mi s-a mai întâmplat așa ceva sau trebuie să ne facem noi altă vacanță? Rămânem cu banii dați? Cum se întâmplă, de obicei, în situații din astea?” a
spus Iancu în videoclipul postat pe Instastory.
Citește și: Iancu Sterp și Denisa Coțolan și-au pus fanii pe jar! „Fetiță sau băiat?”. Detaliul care i-a dat de gol
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii
Citește și: Se măresc iar pensiile, odată cu luna noiembrie! Cine va beneficia de această majorare?
Însă, experiența lui Iancu și a Denisei nu este unică. Problemele de acest gen sunt, din păcate, frecvente în sezonul estival și afectează mulți turiști.
Ce au pățit alți turiști români în vacanțele lor din Grecia
Mai mulți turiști români au raportat dificultăți similare în Grecia. De exemplu, patru familii din Iași au rămas fără cazare în Creta, după ce hotelul la care rezervaseră camerele și-a suprarezervat capacitatea și a oferit camerele altor oaspeți.
Într-o altă situație, relatată pe un forum de călătorii, o familie a decis să nu se cazeze la o pensiune din cauza igienei precare.
Cu toate acestea, proprietarul unității de cazare a refuzat să le returneze banii: „Cazarea a fost plătită integral prin Booking încă din ianuarie. La fața locului am găsit condiții insalubre și am decis pentru sănătatea noastră și a copiilor să nu rămânem. Am sunat proprietarul care nu a dorit sa colaboreze cu noi, nici vorba de returnat banii”.