Etichete Personalizate ... La ce să fii atent atunci când alegi un serviciu de print?!

Cu toate că eticheta unui produs are două scopuri principale, şi anume menţionare tuturor informaţiile cu privire la conţinutul şi compoziţia produsului respective şi pentru a contribui la protejare sănătăţii şi a intereselor cumpărătorilor, etichetele sunt instrument extrem de eficient de marketing care oferă şi informaţii esenţiale despre compania care le produce şi |sau comercializeaza. Bineînţeles că aşa cum putem foarte multe despre tipurile de ambalaj, la fel de multe putem discuta şi despre tipurile de etichete şi de informaţiile pe care trebuie să le conţină o etichetă.

Bineînţeles că foarte multe produse de pe piaţă, eticheta este un element de bază, şi aceasta trebuie să conţină obligatoriu anumite informaţii, spre exemplu numele produsului, ingrediente, cantitate dată de expirare, condiţiile de utilizare şi aşa mai departe. Dar nu despre acestea vom discuta în continuare, căci dacă eşti în căutarea unor etichete personalizate cel mai probabil îţi doreşti să afli mai multe detalii despre modul în care pot fi ele printate şi mai ales să găseşti o companie care să îţi ofere servicii profesioniste atât în ceea ce priveşte grafică şi ilustrarea, cât şi în ceea ce priveşte modalitatea de printare.

Este important să ştii că există companii care îţi pot oferi suport şi în realizarea elementelor grafice ale etichetei, cât şi în printarea lor propriu zisa, dar la fel de bine poţi opta doar pentru print, în cazul în care ai deja grafica.

La ce să fii atent atunci când alegi un serviciu de print?

  1. Calitatea hârtiei – atunci când discutăm despre o etichetă personalizata trebuie să ne gândim în primul rând la calitatea ei, căci ne dorim ca ea să reziste o perioadă cât mai îndelungată de timp. Prin urmare, în funcţie de mediul în care acea etichetă va trebui să reziste (interior său exterior) poţi alege şi tipul de harţei. De asemenea, poţi la fel de bine să optezi pentru un alt tip de material.

  2. Tipul etichetei – Dacă vorbim de etichetele adezive trebuie să ştii că ele sunt puţin diferite de cele menţionate anterior, dar şi ele trebuie să fie rezistente. Spre exemplu, cei de la MarkPrint.ro te pot ajuta cu următoarele categorii de etichete, şi anume:

  • Etichete din hârtie cu suport adeziv – care prezintă pe spate mici tăieturi care asigură o dezlipire uşoară.

  • Etichete din PVC imprimate digital;

  • Etichete din autocolant PVC alb, dar şi în culori speciale. Acestea sunt decupate pe contur în diferite forme.

    În cazul în care îţi doreşti etichete personalizate adezive este important să cunoşti şi calitatea| rezistenta adezivului, căci un adeziv slab calitativ poate compromite eticheta şi poate scade din calitatea produsului tău.

3. Forma etichetei – Este important să ştii că nu toate printurile îţi pot printa şi decupa orice formă a etichetei. Prin urmare şi acest aspect poate contribui la selecţia companiei care te poate ajuta. De asemenea, este necesar să ştii că formele mai complexe sunt cel mai greu de realizat. Dacă ai o formă mai complexă este important să te asiguri că tăieturile vor fi perfecte. Altfel, vei risca să primeşti o etichetă cu defecte, ne referim aici la margini rupte, tăiate strâmb sau neconform cu ceea ce s-a dorit.

 

4. Calitatea prin t ului – acest aspect este unul din cele mai importante aspecte pe care trebuie să le ai în vedere, căci degeaba alegi o companie care îţi oferă toate cele de mai sus, dar care nu îţi poate oferi calitatea printului. Prin urmare, scrisul trebuie să fie clar, culorile trebuie să vie vibrante şi pline. Mai mult decât atât acestea trebuie să reziste, mai precis să nu rămână pe mâna celui care atinge eticheta

 

5. Simulare şi mostra – Atunci când discutăm despre un serviciu de print, este important să primim o simulare şi| sau o mostră. De ce nu le putem primi pe amândouă? Ei bine uneori mostră nu poate se poate oferi din varii motive, materiale folosite, dimensiunile produsului ce urmează a fi printat şi aşa mai departe. Prin urmare, în aceste condiţii vei primi o simulare care să te ajute să îţi faci o idee asupra produsului final pe care îl vei primi. Dar atunci când vorbim de nişte etichete personalizate, este important să poţi obţine şi o mostră. Astfel vei putea vedea cât de calitativ este produsul final, dar şi cum vor arăta culorile şi mai ales tăieturile.

 

6. Timpul de livrare – înainte de a plasa o comandă trebuie să ştii şi în cât timp vei primi produsul final, prin urmare este necesar să ştii termenul de livrare încă de al început.

 

7. Preţul plătit – ca şi în alt domeniu, şi atunci când vorbim despre etichete, ne interesează şi cât vom plăti pentru ele. Bineînţeles că preţul poate varia în funcţie de cantitate, dar de complexitate, iar uneori chiar şi de timpul de livrare. Cele mai multe firme îţi vor oferi o cotaţie de preţ numai după ce vor primi grafica, dar şi celelalte detalii (tip de hârtie, tip de etichetă, formă, cantitate şi aşa mai departe).

 

Etichetele sunt accesorii care pot pune în valoare sau din contră pot contribui la diminuară calităţii unui produs. Prin urmare, atunci când îţi doreşti etichete personalizate trebuie să te asiguri că alegi cea mai potrivită soluţie de pe piaţă pentru cerinţele şi necesităţile tale. Dar nu uita că unul din cel mai important aspect pe care trebuie să îl ai în vedere este calitatea.

 

Clipul zilei pe KANALD.RO:
Recomandari
Te-ar mai putea interesa
Cookies