Ce legatura exista intre om si caracatita. Cercetatorii au facut o descoperire remarcabila

In incercarea de a descoperi daca exista, din punct de vedere genetic, vreo legatura intre oameni si caracatite, cercetatorii de la Laboratorul de Biologie Marina, din Masscusetts, au facut un experiment inedit. Acestia au administrat ecstasy (MDMA) unui grup de caracatite, iar reactia acestora dupa consumul drogurilor a fost una complet neasteptata. Desi, in mod normal, caracatitele sunt vietati anti-sociale, dupa administrarea drogurilor, acestea au inceput sa capete interes una pentru cealalta, sa se apropie foarte tare una de alta si sa se atinga.

Oamenii de stiinta au asociat acest comportament cu cel al oamenilor care devin mult mai sociabili si euforici cand consuma acest drog. Aceasta este o descoperire remarcabila avand in vedere ca intre oameni si caracatite exista o diferenta de 500 milioane de ani, in ceea ce priveste arborele evolutiv. Expertii sustin ca acest experiment ar putea fi o portita pentru gasirea unor noi tratamente impotriva depresiei sau a problemelor de sanatate mintala.