Atentie, parinti! Un gest BANAL le-a ucis copilul la doar 14 zile de la nastere

O fetita din Marea Britanie a decedat la doar 14 zile dupa ce a contactat virusul herpesx simplex luat de la o persoana care a pupat-o.

„Doctorii ne-au spus ca exista mari sanse ca fetita noastra sa fi luat virusul de la cineva care a pupat-o. Cu toate ca, de cand s-a nascut, am avut mare grija sa nu lasam persoanele straine, imbracate saracacios, se apropie de ea. De asemenea, ne-am spalat de fiecare data pe maini inainte sa o vizitam” a spus Kelly Ineson, mama Kiarei, in varsta de 30 ani, conform The Mirror.

Medicii trag un semnal de alarma si recomanda parintilor sa nu mai lase persoanele straine, care nu au o igiena corespunzatoare, sa intre in cotnact cu nou-nascutii.

 

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
Recomandari
Te-ar mai putea interesa
` `
Setari de confidentialitate