Pozitii de sex mai bune ca orice exercitiu la sala! Uite cum sa aprinzi atomosfera in pat!

Poti sa vizezi anumite grupe musculare cu ajutorul sexului si nu vei mai avea nevoie niciodata de sala.

 

Pozitii de sex mai bune ca orice exercitiu la sala! Uite cum sa aprinzi atomosfera in pat!
Poti sa vizezi anumite grupe musculare cu ajutorul sexului si nu vei mai avea nevoie niciodata de sala.
Ridicarea greutatilor nu este singura modalitate prin care iti poti mari forta musculara. Atunci cand faci sex, poti lucra concret anumite categorii musculare, in functie de cat de creative sunt pozitiile tale.
Iata ce pozitii sa pui in aplicare cu partenerul tau, in functie de grupa musculara pe care vrei sa o lucrezi.
1. Coapse - Trebuie sa incepi in pozitia Cowgirl si apoi sa ajungi mai mult intr-o pozitia de broasca. Nu suna sexy, insa este eficient. Esti deasupra, dar odihneste-ti picioarele pe pat. Pe masura ce te misti de sus in jus, pozitia devine o genuflexiune joasa care tineste muschii coapselor.
2. Piept - Cea mai buna pozitie este doggy-style. Aceasta pozitie te forteaza sa te concentrezi asupra partii superioare a corpului tau pentru ca te folosesti de brate pentru a-ti sustine corpul.
3. Muschii gluteici - Pune-l sa stea pe o canapea sau pe un scaun, apoi aseaza-te deasupra cu un picior pe canapea si unul pe pamant. Din cand in cand, schimba picioarele pentru a lucra muschii din ambele parti.
4. Abdomenul inferior - Aseaza-te in pozitia lotusului. Tu si partenerul tau stati pe canapea, imbratisati stransi. Incordeaza-ti muschii abdominali in timp ce iti misti pelvisul de jos in sus.
Citeste continuarea pe kfetele.ro

Ridicarea greutatilor nu este singura modalitate prin care iti poti mari forta musculara. Atunci cand faci sex, poti lucra concret anumite categorii musculare, in functie de cat de creative sunt pozitiile tale. 
Iata ce pozitii sa pui in aplicare cu partenerul tau, in functie de grupa musculara pe care vrei sa o lucrezi.

1. Coapse - Trebuie sa incepi in pozitia Cowgirl si apoi sa ajungi mai mult intr-o pozitia de broasca. Nu suna sexy, insa este eficient. Esti deasupra, dar odihneste-ti picioarele pe pat. Pe masura ce te misti de sus in jus, pozitia devine o genuflexiune joasa care tineste muschii coapselor. 

2. Piept - Cea mai buna pozitie este doggy-style. Aceasta pozitie te forteaza sa te concentrezi asupra partii superioare a corpului tau pentru ca te folosesti de brate pentru a-ti sustine corpul. 

3. Muschii gluteici - Pune-l sa stea pe o canapea sau pe un scaun, apoi aseaza-te deasupra cu un picior pe canapea si unul pe pamant. Din cand in cand, schimba picioarele pentru a lucra muschii din ambele parti. 

4. Abdomenul inferior - Aseaza-te in pozitia lotusului. Tu si partenerul tau stati pe canapea, imbratisati stransi. Incordeaza-ti muschii abdominali in timp ce iti misti pelvisul de jos in sus. 

Citeste continuarea pe kfetele.ro

 

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
Recomandari
Te-ar mai putea interesa
` `
`
Setari de confidentialitate