Marketing sau discriminare? Un magazin de lenjerie intima isi obliga angajatii sa-si masoare partile intime

Marketing sau discriminare? Un magazin de lenjerie intima isi obliga angajatii sa-si masoare partile intime

O firma producatoare de lenjerie intima din Suedia are o politica de marketing mai putin obisnuita.

Angajatii sunt obligati sa poarte etichete care dezvaluie publicului ce marime poarta la sutien sau la boxeri. Asta, explica firma, pentru a putea ajuta clientii sa se orienteze mai bine atunci cand vor sa cumpere un produs.

Angajatele sunt insa, de alta parere. Femeile care lucreaza in lantul de magazine "Change" din Suedia sunt de-a dreptul furioase si declara ca s-au saturat sa tot auda cometarii despre cat de mari sau cat de mici sunt sanii lor. Doamnele in cauza s-au adresat unui sindicat si vor sa dea in judecata latul de magazine din cauza presiunilor la care au fost supuse.

Reprezentantii firmei producatoare de lenjerie intima se apara. Ei au explicat ca aceasta politica este una voluntara, angajatii nu sunt obligati sa-si declare public masurile partilor intime. Sefii lantului de magazine au adaugat ca aceasta initiativa a venit chiar din partea angajatilor.

Sindicatul nu s-a pronuntat inca si ia in calcul declaratiile ambelor parti, dar spun ca este posibil ca firma sa fie data in judecata.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
Recomandari
Te-ar mai putea interesa
` `
Setari de confidentialitate