KANAL D - a treia televiziune in preferintele romanilor
11:20, 12 Ianuarie / 3017 vizualizari
KANAL D -  a treia televiziune in preferintele romanilor
Kanal D, postul de televiziune cu cea mai rapida si constanta ascensiune inca de la lansare, s-a situat in 2011 pe locul trei in preferintele telespectatorilor din Romania
Kanal D a ocupat in 2011 locul trei in topul preferintelor telespectatorilor din intreaga Romanie.  Cu un rating mediu de 1.1% si o cota de piata de 6.3%, pe targetul 4+ (n.r. -  reprezentat de publicul national),  Kanal D a fost urmarit zilnic in medie de 233.000 de telespectatori, conform datelor furnizate de GFK. La doar 5 ani de la lansare, Kanal D si-a consolidat pozitia in clasamentul celor mai bune televiziuni din Romania,  ocupand locul trei, alaturi de PRO TV si Antena 1 (Pro TV -cu un rating mediu de 2.7% si medie a cotei de piata de 14.7%;  Antena 1, cu un rating mediu de 2.0% si cu o medie a cotei de piata de 11.0%, pe targetul 4 +), conform GFK.

Aceasta pozitie este confirmata si in Prime Time (20.00 -23.00), unde mai mult de jumatate de milion de telespectatori au urmarit in medie zilnic postul Kanal D. Statia se situeaza astfel pe locul trei cu un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 7.0% pe targetul reprezentat de publicul national, dupa Pro TV si Antena 1( Pro TV inregistreaza un rating mediu de 6.1% si o cota de piata de 15.3%;  Antena 1 -un rating mediu de 4.2% si media cotei de piata de 10.7%).

Si in cazul publicului comercial (n.r. - targetul reprezentat de persoane cu varsta intre 18-49, din mediul urban), Kanal D si-a adjudecat locul trei, cu un rating mediu de 0.8% si o cota de piata de 5.2%, dupa Pro TV, cu un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 18. 2%, si Antena 1 cu un rating mediu de 1.9% si media cotei de piata de 12.0%). 

“Anul acesta Kanal D implineste 5 ani, este o varsta inca frageda pentru piata TV din Romania, o piata competitiva, cu multe televiziuni care ofera programe interesante si de succes. Insa cu multa munca, o echipa tanara si ambitioasa am ajuns pe locul 3. Ne mandrim cu rezultatele noastre si avem convingerea ca vom avea mari reusite si in viitor. In 2012 vom obtine rezultate si mai bune prin intermediul emisiunilor pe care le veti urmari la Kanal D”
, a declarat Clara Bomboe (Programming and Planning Senior Manager), in numele Managementului Kanal D.

Echipa Kanal D a gasit formula castigatoare, dovedind ca este o televiziune care creste in cinci ani cat altele in 20, cucerind an dupa an un public tot mai larg si mai fidel.  In 2011, Kanal D a raspuns cerintelor publicului cu emisiuni de interes general, care sa fie urmarite de intreaga familie.

In 2011,  Kanal D a achizitionat “Vrei sa fii milionar?”, cel mai renumit si de succes format de televiziune pe plan mondial, oferind astfel o alternativa telespectatorilor care isi doreau un show de anvergura care imbina cultura generala cu divertismentul. De asemenea, “Mama din intamplare” si “Gaseste-mi familia”, doua emisiuni cu impact si mesaj social puternic au fost excelent primite de public, tragand un semnal de alarma asupra dramelor adolescentelor  care devin  mult prea devreme mame sau prezentand povesti de viata impresionante. Emisiunea “Draga mea prietena” a oferit telespectatorilor matinali un cocktail de informatii utile, muzica de calitate  si intalniri memorabile cu invitati unul si unul.
Amatorii de cancanuri si viata mondena au avut parte la Kanal D de dezvaluiri in premiera si povesti de culise din viata vedetelor, urmarind  “Cancan TV”, “ Drept la tinta” si “D-Paparazzi”.

Stirile Kanal D, reality-show-uri precum “Nunta cu surprize”, “Vizita cu suprize”,  “Pe banii parintilor”, “Ochii din umbra”, emisiunile “Te vreau langa mine”, “Asta-i Romania” si nu in ultimul rand serialele turcesti au constituit pentru un public tot mai numeros motive intemeiate pentru a urmari zi de zi Kanal D in 2011.

Targets >>

Ind 4+ including guest

Time Bands >>

Whole day

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Pro TV

2.7

14.7

541

Antena 1

2.0

11.0

404

Kanal D

1.1

6.3

233

Realitatea TV

1.0

5.6

207

Antena 3

1.0

5.3

197

 Sursa : GFK Romania

Target: 4+ (publicul national)

Perioada: 2011

 

Targets >>

Ind 4+ including guest

Time Bands >>

20:00-23:00

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Pro TV

6.1

15.3

1228

Antena 1

4.2

10.7

859

Kanal D

2.8

7.0

564

TVR 1

2.5

6.3

501

Prima TV

2.4

6.1

492

 Sursa: GFK Romania

Prime Time (20:00- 23:00)

Target: 4+ (publicul national)

Perioada: 2011

 

Targets >>

18-49 Urban including guest

Time Bands >>

Whole day

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Pro TV

2.8

18.2

145

Antena 1

1.9

12.0

96

Kanal D

0.8

5.2

GALERIE FOTO & VIDEO